۱۳۹۰-۰۷-۰۵

هیچ نمی توان گفت


واقعا چه باید گفت 

هیچ نمی توان گفت 


*******************
به نقل از سایتها
در اقدامی غیر اخلاقی و تعجب‌برانگیز بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با داور قرقیزستانی مسابقه که یک زن بود دست دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران عصر دیروز پس از بازی با تیم افغانستان، در اقدامی غیر اخلاقی، با داور زن این مسابقه که اهل قرقیزستان است دست دادند.
این مسابقه در استادیوم 12 هزار نفری آزادی و در چارچوب مسابقات جام قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می شود.

گفتنی است این مسابقه به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.
برخی از مسئولان تیم در توجیه این اقدام عجیب بازیکنان، به قوانین بین‌المللی فدراسیون والیبال استناد کردند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص دست دادن برخی از بازیکنان تیم ملی با داور زن قزاقستانی در پایان بازی ایران و افغانستان اظهار داشت: بلافاصله در پایان مسابقه جلسه‌‌ای با حضور بازیکنان برگزار شد و طی آن در خصوص علل دست دادن بازیکنان از آنها توضیح خواسته شد.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی ایران اصرار سرداور سریلانکایی را علت اقدام خود عنوان کردند ادامه داد: البته درخواست سرداور توجیهی برای این اقدام بازیکنان نیست و در عین حال فدراسیون والیبال با خاطیان برخورد انضباطی خواهد کرد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران با عذرخواهی از مردم شریف ایران اسلامی و خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: بازیکنان هم در این جلسه از این اقدام خود ابراز ندامت کردند.
خوش‌خبر در پایان از مردم خواست تا ضمن چشم‌پوشی از اشتباه فرزندان نادم خود در تیم ملی والیبال، ملی‌پوشان را در این شرایط حساس تنها نگذاشته و با حمایت‌های بی‌دریغ خود راه را برای قهرمانی تیم ملی در آسیا هموار کنند تا شاهد برافراشته شدن پرچم کشورمان بر بام قاره کهن باشیم.




  کد مطلب : 187476  
۱۳۹۰-۰۷-۰۱ ۱۴:۲۲:۱۳
     
ممنون از بازیکنان تیم ملی بابت بردشان در این بازی ها و هم بابت اینکه به همه اعلام کردند که در این جامعه فقط قوانین اسلام هستند که مظلومند.
با این توهین به احکام اسلامی در همه جا ولو اول باشیم بازنده ایم.
مانند روش اقتصاد بانکی بر گرفته از غرب که نتیجه اش اختلاسی تابلو شد.

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۱:۴۶:۴۲
     
برادر اشکال در مدیریت فدراسیون است.مدیریتی که به نظر اعتقادی به مسایل دینی ندارد.گردنبند طلای تعدادی از بازیکنان که با پررویی هرچه تمامتر آنرا روی پیراهن قرار داده بودند شدیدا توی ذوق آدم می زد.

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۱:۲۴:۳۵
     
اتفاقا اشکال از بازیکنها نیست بلکه از مدیریت تیمه
باید به بچه ها اطلاع کافی میدادن.
ضمنا حالا که ابراز ندامت کردند دیگر شلوغش نکنید.

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۱:۲۰:۲۰
     
مانیازی به اینگونه قهرمان شدن، با این بازیکنان نداریم.

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۱:۰۲:۰۸
     
خوب یه اشتباهی کردن، دلیل نمیشه که براشون حکم اعدام صادر کنیم. اسلام عزیز برا هر گناهی، جزای مخصوص خودشو صادر کرده. یادتون نره خداوند توبه کننده گان رو می بخشه و اونا رو پاک پاک میبینه، ما بنده های خدا، کی باشیم که بخوایم اونا رو نبخشیم. لطفاً کاری نکنید که به جای حمایت روانی از بچه های تیم، روحیه شون رو هم خراب کنیم.
سوره بقره آيه 222: بي گمان الله توبه كنندگان و پاكان را دوست دارد

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۵۸:۰۸
     
اگر بجای آن داور ناموس خودشان بود آیا دوست داشتند دیگران به او دست بدهند . قطعا جواب نه است .
پس چرا مراقب رفتار خودشان نیستند . آقای داورزنی رئیس محترم فدراسیون باید آن بازیکنان را حاضر کند تا رسما در مصاحبه از خدا طلب مغفرت و از مردم عذر خواهی کنند

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۵۳:۳۱
     
سخت نگيريد

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۴۷:۵۲
     
من خودم داشتم بازیو میدیدم معلوم بود که داور بازی توجیه شده بود و عقب ایستاده بود و معلوم بود که هیچ اصراری برای دست دادن نداشت میتونید فیلم بازیو ببینید اولین نفر کاپیتان تیم بود که باهاش دست داد و پس از اون بقیه بازیکنا . معلوم بود که به خانم داور گفته بودن که اینجا مملکت اسلامیه و بازیکنان مسلمان هستند و در اینجا بخاطر اعتقادات مذهبی با نامحرم دست نمیدن اما خانم داور با تعجب دید این خبرا نیست . حالا گیریم که خانم داور اصرار داشت که با اونا دست بده مگه این اتفاق برای خانمهای ورزشکار ما که برای مسابقه به خارج از کشور میرن نمی افته ولی اونا با نامحرم دست نمیدن

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۴۴:۲۱
     
اين اشتباه ها با يه عذر خواهي ساده قابل بخشش نيست...

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۴۳:۳۸
     
انقدر مشكل داريم كه اين مشكل اصلا به چشم نمي اد.

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۳۶:۰۰
     
با سلام جا دارد که بازیکنان را محروم نمایند حرمت احکام خداوند نگه داشتن فلسفه زندگی ماست،سالگرد دفاع مقدس است یادآور به قربانگاه رفتن مجاهدان ایرانی برای تحکیم مبانی دینی،مجاهدت کردند تا احکام خداوند رعایت واجرا شود نه برای مدال آوردن چند جوان بی مبالات

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۳۴:۳۵
     
یعنی جنسیت اون داور برای بازیکنان مسلمان!!! والیبال مشخص نبود که مسئولین باید اطلاع رسانی می کردن؟!

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۱۰:۳۱:۴۳
     
آقا افتضاح از اين بالاتر؟

وقتي داداشم گفت دارن با داور خانم دست ميدن اصلن باورم نشد و بهش گفتم داري اشتباه ميكني!

حالا كه ميبينم شما هم اعلام كرديد واقعا متأسف شدم.

بنظرتون عذر خواهي كافيه؟

۱۳۹۰-۰۶-۳۱ ۰۹:۵۹:۲۷
     
بزرگترین اشتباه در برخورد با یک اشتباه توجیه اونه
این حضرات مربی و مسئول این تیم به قانون دینشون پابندن یا قوانین غیر دینی غرب؟!
آدم چقدر می تونه بی مسئولیت و بی اخلاق باشه

هیچ نظری موجود نیست: